Härliga tisdag

Hej!
Dagen har gått fort och varit en härlig dag! Jobbat har jag, som varje tisdag 12-21.30. Egentligen skulle jag ha börjat 14 men blev några timmar extra. Ikväll som så många andra kvällar är jag så glad över mina kollegor! Hur skulle jag klara mina jobbdagar utan dessa fantastiska människor?
Ikväll 21,30 stämplade jag ut för att vara ledig i två dagar. Hur jag ska tillbringa dessa dagar vet jag inte riktigt än men det brukar ordna sig ;) lär ju troligtvis bli det vanliga... Städa, tvätta, laga mat, kanske baka nå gott också.

Nu tar jag kväll och kryper ner hos min sovande, fantastiska man och kolla på Cougar Town. Bästa tisdags programmet ;)

Puss på er så hörs vi imorgon!
(bjuder på en bild med lugg. Fortfarande ovan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0